۴ پاسخ

اوه من تو حاملگی خیلی میخوریم هفته ایی سه بار الآنم دیگه بیشتر چون عاشق فست فود ام

من دوهفته بعدش خوردم،اولا نوشابه و خیارشور هم نمیخوردم یادم میرفت زایمان کردم😂الان دارم جبران میکنم همش تن ماهی و نوشابه و فست فود😂

دغدغه ی من🤣🤣

بخور بابا

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱۴ ماهگی