۲۵ پاسخ

برو پیش متخصص اطفال

چرا وزنش کم به دنیا اومد

بزار بخوابه چون خواب هم تو رشد بچه تاثیر دارع

دقیقا عین بچه من عزیز
من شیر خشک اپتامیل۱ هر دوساعت و دوساعت ونیم شیر خودم و شیرخشک میدادم ،
و آروغش رو مرتب بگیر، هم زردی زود دفع میشه هم به وزن دهی میرسه نگران نباش

دختر من ۳۱۰۰ بود ۱۴ روزگی ۲۸۷۰ بود مامای بهداشت گفت کمه ولی دکتر بهداشت و فوق تخصص نوزادان بردم گفتن خوبه

الهیییی کوچولو 🥹❤️بچه ای ک شیر خشک بخوره زود وزن میگیره نگران نباش عادیه

هر دوساعت بده .هنوز قبلیارو هضم نکرده جدید میخای بهش بدی

ن همون ی ساعت ی بار یا دو ساعت ی بار بده اگ میخوره منم ی ساعت ی یار میدادم اوایل بعد کم کم شد دو ساعت ی‌بار البته بچه من خودش از نوزادی بیدار میشد سر تایم

آره عوض کن ولی یه دفعه ندی بزار دو روزی بگذره بعدش عوض کن

ببرش دکتر منم وضعیت تورو داشتم
فقط دکتر تونست کمکم کنه ماه دوم خوب وزن گرفت اما بازم بچم ۵۰۰گرم کم داره
بهداشت اصلا تخصص ندارن

ببر متخصص نوزاد

فقط کش شلوارش که تا گردنشه😂

ببین ببلاک کامفورت بده بهش ضد نفخه
هر یک ساعت و نیم ۳۰ تا بده
بچه خالم هم وزنش کمه همینجوری میده و این مارک شیرخشک در دردش نمیکنه اون رفته بود پیش متخصص امتحان کن بنظرم

به نظرم به بهداشت خیلی گوش نده زیاد تخصص ندارن. حتما زیر نظر یه متخصص اطفال یا تغذیه و گوارش کودکان باشه بهتره

ای ننه خشتکش کجاشه
دو ساعت به دوساعت بهش شیر بده زود بزرگ میشه نگران نباش من ۱۷۰۰ ای بزرگ کردم

دو ساعتی یه بار شیرش بده حتما وزن میگیره نزار بخوابه خیلی بچه قندش میوفته شیر خشک کمکی بهش بده آپتامیل وزن میگیره

عزیزم چن هفته زایمان کردی مشکل داشتی؟؟؟؟؟

عزیزم نگران نباش درست میشه، شب تا چهارساعت هم ایرادی نداره بزار بخوابه، هر سه چهار باری که خودت شیر میدی یک وعده شیر خشک بده که نهایتا بشه روزی سه وعده، هم بدن خودت استراحت کنه که شیر تولید کنه هم بچه وزن میگیره، آد رو هر روز بده، یک ماهگی اگر کمتر از ۷۰۰ گرم وزن گرفته بود برو متخصص خوب، براش مولتی و زینک مینویسه وزن گیریش نرمال میشه

دختر من همون ۲۰۰ گرمم نگرفته عزیزم هنوز چاره نیست باید صبوری کرد اینجوری هر ۱ ساعتم نمیتونه هم شیر مادر هم شیرخشک رو هضم کنه همون ۲ ساعت باز بهتره دختر منم ۲۶۰۰ بدنیا اومد تا ۱۱ روزگیش شد ۲/۳۰۰ الان قید شیر خدمو زدم چون بلد نیست درست بگیره شکمش سیر نمیشه شیرخشک نان اوپتی پرو شروع کردم خدا کنه بهش بسازه و وزن بگیره

بهداشت چرت و پرت زیاد میگه ببرش متخصص اطفال

ببرش منخصص اطفال شیرخشک مخصوص کودک های نارس بده اونا بیشتر وزن میدن

عزیزم میشه بپرسم چرا ۳۶ هفته زایمان کردی؟ دردت گرفتی رفتی بیمارستان یا مشکل خاصی داشتی

ببرش متخصص اطفال بهداشت اصلا چی میفهمن

بنظرم بذار هردوساعت بچه گناه داره مگه چقد معده داره هر یه ساعت بهش شیر بدی🥺نمیتونه هضم کنه دل درد میگیره
متخصص اطفال اگه بتونی ببری که خیلی بهتره
ولی نگران نباش کم کم وزن میگیره جوجو کوچولو🥺

وای جاانم خدا حفظش کنه🥹🥹

سوال های مرتبط