حس میکنم چیزای اضافه زیادی گرفتم ضروری ها مونده😔

۱ پاسخ

من رو جهیزیه ام خیلی چیزای اضافه خریدم و بی استفاده موند اما دیگع واسه سیسمونی این کارو نکردم همشو چیزایی که فکر میکردم به دردم میخوره خریدم الان خیلی پر و پیمون نیست اما به جاش همش استفاده ام میشه

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد