اینم از نقاشی پسرم که برام کشید گفت بمونه یادگاری

تصویر
۶ پاسخ

چع قشنگم کشیده

ای جان خدا حفظش کنه

وای چه باحال 😍😅

ای جانم چه فکر جالبی

😂😂😍😍الهی چه باحال

با گواش کشیده؟؟

سوال های مرتبط

مامان سیده ماهلین 🧚 مامان سیده ماهلین 🧚 ۳ ماهگی
مامان سونیا مامان سونیا روزهای ابتدایی تولد