این تب سنج دقیقه ؟
حس می کنم بالا میزنه

تصویر
۴ پاسخ

وای من یدونه اینارو دعرم هر دفه ی عدددو میگه

من دارم درست نشون میده

منم دارمش تقریبا یه درجه بالاتر میگه

من یک بار با جیوه ای مقایسه کردم مساوی بود

سوال های مرتبط

مامان پناه🤱🩷 مامان پناه🤱🩷 ۹ ماهگی
مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه🤩💞🫀 مامان پناه🤩💞🫀 ۹ ماهگی
مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ ۲ ماهگی