خانوما من از این تب سنج استفاده میکنم این دقیقه؟

تصویر
۷ پاسخ

اگه اصل باشه. دقیقه این مدلا گرونن

ن بابا منکه راضی نیستم همش بالا میزنه

ن اون یکی ها بهترن
مثل خودکارن دقیقا

اره.

چند گرفتی از کجا

اره دقیقه مال منم همینه

اره.

سوال های مرتبط

مامان پناه🤱🩷 مامان پناه🤱🩷 ۹ ماهگی
مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه🤩💞🫀 مامان پناه🤩💞🫀 ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۶ ماهگی