۵ پاسخ

کوریزان بده یا ستریزین ۵ سی سی
هر دو ساعت قطره بینی براش بزن

حتما آلرژی داره بخاطر فصل دخترمنم بشدت عطسع میکنه چشاش قرمز میشه سیتریزن میدم

قرص جویدنی منتو‌لوکاست 5بهش بده

شربت پلارژین خیلی خوبه

اسپری بینی (( دی بی )) هر ۴ساعت و شربت سیتریزی هر ۱۲ساعت ۲.۵ سیسی

سوال های مرتبط