والا خواهرزاده هام دوکیلو نیم اومدن دنیا یکیشون.پزشکه اون یکی هم تیز هوش
خوبه که توی هفته ی تو باید همین اندازه باشه
اگه جنین وزنش بالا باشه سزارین هم اجباری میشه و هزینه اش کمتره بیمه هم هزینه بیمارستان و میده.کسی میدونه چه اندازه باشه وزنش شامل مبشه؟
وزنش خوبه نسبت به هفتت عزیزم
وزنش ک خوبه سرخود نخور
ربطی نداره پسر من 2600 بدنیا اومده هم ماشالله جسمی عالیه هم هوشی
نگران نباش تا بدنیا اومدن ۳کیلو میشه شایدم بیشتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.