۷ پاسخ

والا خواهرزاده هام دوکیلو نیم اومدن دنیا یکیشون.پزشکه اون یکی هم تیز هوش

خوبه که توی هفته ی تو باید همین اندازه باشه

اگه جنین وزنش بالا باشه سزارین هم اجباری میشه و هزینه اش کمتره بیمه هم هزینه بیمارستان و میده.کسی میدونه چه اندازه باشه وزنش شامل مبشه؟

وزنش خوبه نسبت به هفتت عزیزم

وزنش ک خوبه سرخود نخور

ربطی نداره پسر من 2600 بدنیا اومده هم ماشالله جسمی عالیه هم هوشی

نگران نباش تا بدنیا اومدن ۳کیلو میشه شایدم بیشتر

سوال های مرتبط