۵ پاسخ

انشالله هیچ مشکلی پیش نیاد گلم انشالله براش سبک باشه

از ۴ماهگی خیلی راحت تره

برا پسره من خیلی بد بود

خیلی راحت تره ۶ماهگی

منم زدم ولی خداروشکر اصلا گریه نکرد خیلی خوب بود چهارماهگی ولی خیلی اذیتم کرد

سوال های مرتبط