خانما برای یبوست چی خوبه

۳ پاسخ

شربت انجیر هم خوبه
کیوی هم عالیه

من بیمارستان ۴روز‌شکمم کارنکرد
اومدمم خونه ی پا بیمارستان ی پا خونه واس پناه
۱۸روز‌شکمم کارنکرد
بی ادبیه سرتوالت زار میزدم
شوهرم رف شیاف خرید
نتونسم
اخرش شربت لاکسی ژل خوردم تا چن وقققق شکمم روون شد

برای بزرگسال شربت لاکسی ژل معرکه س.

سوال های مرتبط

مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی
مامان قند عسلم😍❤️ مامان قند عسلم😍❤️ ۱۰ ماهگی
مامان رایمن مامان رایمن ۶ ماهگی
مامان ارغوان💞 مامان ارغوان💞 ۱۴ ماهگی