شربت انجیر هم خوبه
کیوی هم عالیه
من بیمارستان ۴روزشکمم کارنکرد
اومدمم خونه ی پا بیمارستان ی پا خونه واس پناه
۱۸روزشکمم کارنکرد
بی ادبیه سرتوالت زار میزدم
شوهرم رف شیاف خرید
نتونسم
اخرش شربت لاکسی ژل خوردم تا چن وقققق شکمم روون شد
برای بزرگسال شربت لاکسی ژل معرکه س.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.