۵ پاسخ

منم اینجوری بود پرسیدم گفتن شاید بادگلو داره. وقتی اینجوری میشه باد گلوشو میگیرم یکم بهتر شده

بلندش کن عاروق بزنه دوباره بده قطره دلدرد بده
عرق نعنا و یکم آب جوشیده سرده شده و یکم نبات بدش

شیرت شاید زیاد میره کلافه میشه

دلدرده طفلی

خب سینه رو بکش بالا دست بزار زیرش

سوال های مرتبط