۲ پاسخ

منم همینطورم دلیل هاش زیاده🤣🤣
مثلا من دارو میخورم گیاهی بو میگیره نمیخوره
یا شیشه شیر راحت تره اونو بیشتر دوست دارن
یا اگه هیچکدومش نیست شیرت بوی زحم گرفته
سبزیجات یا دو سه تا پر پیاز بخور

باد تو سینه اش بلندش کن اروغش در کن بعد دوباره بهش بده منم پسرم اینجور بود هی به زور میدادمش اون گریه می‌کرد بعدش بالا میاورد

سوال های مرتبط