وایی که چقدر سخته آدم نمی دونه چیکار کنه سعی کن چای کم رنگ بخوری در طول روز خیلی موثره سبزی جات هم بخور
ای لعنت ب نفخ و یبوست بارداری
عزیزم یکمی زنجبیل تو آبجوش بریز با نبات بخور،از این بعد حبوبات میخوای بخوری چون خیلی خاصیت داره تو این دوران نیم ساعت بجوشون آبشو بریز بیرون دوباره بزار بپزه،نفخش خیلی کمتر میشه،با ۲۴ ساعت خیس کردنم بازم نفخ هست
وااای نفخ توی بارداری وحشتناکه....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.