۲ پاسخ

منSMAمیگیرم خارجیه خیلی خوبه دیالاکم گرفتم خوب بوده منم درکنارشیرخودم یکی دووعده درروزمیدم راضیم ولی سخت گیرمیاد

همه خارجیا قوطی ای ۴۹۰۰ هستن اصن نمیصرفه

سوال های مرتبط