ویتامین دی ۱۵کمهن؟

۶ پاسخ

تو خیلی از من شرایطت بهتره
برا من ۸ بود🤣

منم ۱۵بود اره کمه

منم ۱۷بودم دکتر دارو داد
بله کمه

اره کمه

آره کمه من 29 بود دکتر دارو داد بم

اره من ۱۷ بودم دکتر قرص داد هر روز بخورم

سوال های مرتبط

نازی نازی قصد بارداری
زهرا 🙃... زهرا 🙃... قصد بارداری
منتظر نی نی منتظر نی نی قصد بارداری
دلبر👧🏻🌸 دلبر👧🏻🌸 قصد بارداری
مامان sana مامان sana هفته دوازدهم بارداری