خانما غسل چهل روزگی نوزاد چه چیزی های هست

۵ پاسخ

حالا بازم زنگ بزن دفاتر قم بپرس برای اطمینان

ببین مهم ترین غسل نفاس عه که ۱۰ روزگی انجام میشه
این چهل روزگی یه باور ساده ست وگرنه قطعیت نداره ولی شما انجامش بده
حالا هر چی خواستی قبلش تو نیت غسل بگو
ولی از این به بعدش تا روزی که خونریزی های بعد زایمانت ادامه داره تو نیت غسل بگو غسل استحاضه میگیرم
اینا که تموم شد میمونه غسلهای روزهای عادی پریودت که اسمشون حیضه و مثلا غسلهای طهارت و پاکی و بقیه داستانها

همچین چیزی وجود نداره

فقط یه غسل برای مادر نفاس اونم ده روزگیه

بزن گوگل بالامیاره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۹ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۱ ماهگی