خانما غسل چهل روزگی مادر و نوزاد چیه؟؟؟؟؟
چجوری انجام میدم

۸ پاسخ

توی یه کاسه آب میگی غسل
قیلیه
کثیره
استحاله
نفاس
جنابت
جیض
ترتیبی
میدم قربتن الله
بعد بریز روی سر گردن
طرف راست و چپ بدنت رو هم دوبارهکاسه رو پر کن اینجوری بگو بریز

من رفتم حموم نیت غسل ما فی الذمه کردم(اینو که بگی هر غسلی به گردنت باشه قبوله)

هیچ غسلی نداره چهل روزگی بچه هم که کلا از روز اول غسل نداشته

نفاس ۱۰ روز
استحاظه ۲۰ روز
کثیره ۳۰ روز
حلیله ۴۰ روز

غسل نفاس

منم اینطوری کردم نوزاد ندارع چون ۱۰روزگی غسل کرده

ب من گفتن برو زیر دوش بگو غسل ۴۰روزگیمو میریزم قوربتن ا لاالله

میدن**

سوال های مرتبط

مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۳ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۹ ماهگی