۳ پاسخ

اره داداشم شکست عمل کردیم فرم بینیش از همون بچگی قشنگ شد😄.یکم مراقبتش سخته چون بچس ولی نگران نباش عالی میشه مثل قبل

باید ببری دکتر اگه نبری بعدا توی تنفس مشکل شاید داشته باشه و فرم بینیش هم زشت میشه

ابجیم دوسال و نیم بود شکست براش عمل کردن همون موقع
باید ببری دگتر ببینی در چ حده

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری