اره داداشم شکست عمل کردیم فرم بینیش از همون بچگی قشنگ شد😄.یکم مراقبتش سخته چون بچس ولی نگران نباش عالی میشه مثل قبل
باید ببری دکتر اگه نبری بعدا توی تنفس مشکل شاید داشته باشه و فرم بینیش هم زشت میشه
ابجیم دوسال و نیم بود شکست براش عمل کردن همون موقع
باید ببری دگتر ببینی در چ حده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.