خانمها سنجد را با هستش آسیاب می کنید؟هستش خیلی سفته.

۵ پاسخ

باهسته خودت نمیتونی آسیاب کنی بده بیرون

اگه با هسته آسیاب بشه باید خیلی کم استفاده کنید چون یبوست شدید میده حتی تو بزرگسال

سنجد برای چیه؟

آسیاب کن بعدالک کن.بده بیرون راحت تری

یا باید دستی بگوبید که اونم درد سره یا با آسیاب های صنعتی

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی