خانما من واژنم میخاره دوشبه چرا

۷ پاسخ

عزیزم آب فراوون بخور ،قرص پروبیتیم بایوفم بگیر روزی یکی بخور ،آنتی بیوتیکا فقط عفونتو خشک میکنن رفع نمیکنن بعد بدتر میشه ،

چراشواز واژنت بپرس نه از ما😂

بخارونش خواهر😂، ببخشید خندیدم 🤦‍♀️، پماد واژینال استفاده کن لباس زیر نپوش یه دامن یا شلوار ازاد بپوش اب و بتادین مخلوط کن دسشویی میری خودتو باهاش بشور

بیایم بخارونیمش؟؟ چکار کنیم🤣🤣

عفونته دیگه
کلوتریمازول واژینال یه هفته هر شب یه اپلیکاتور استفاده کن همراهش قرص مترونیدازول هر۸ساعت بخور
خوب‌میشه

احتمالا قارچه اگه ترشحات پنیری سفید داری قرص فلوکنازول بخور
شیاف دالاواگ سی بزن واژینال یک هفته هر شب

عفونته من اینجوروقتا پمادکلوتریمازول میریزم توش😑😂

سوال های مرتبط