۴ پاسخ

از ۴ماهگی رشدشون کم میشه متاسفانه.
کلا ۴ماهگی جهش رشدی دارن و اعتصاب شیرشون زیاده

تا ۳ فک کنم رشدشون خیلی خوبه .بعدش کم میشه .دختر من خیلی شیطونه. همش نگاه اینور اون ور میکنه بازیگوش شده .این ماه تا الان ۳۰۰ گرم وزن گرفته ۲۱ میشه چهار ماه نمیدونم چکار کنم

معمولا میگن تا 3 ماهگی روزانه 30 گرم و بعد از 3 ماهگی روزانه 20 گرم باید اضافه کنن

تا سه ماهگی کلا رشد انفجاری دارن

سوال های مرتبط