۷ پاسخ

ببر پیش دکتر علی جهانشاهی واقعا دکتر خوبیه الکی چیزی نمیگه.برا دخترم آزمایش نوشت نشونش دادم بااینکه با تفسیر خودم فک میکردم خیلی چیزاش کم و بیشه فقط گف یه ذره کم خونه هیچ دارویی جز اضافه دادن اهن نمیخاد

این قریب ما رو کشت😩ازشون متنفرم کدوم دکتر بود

واضح نیست عکس یباردیگ بفرس ازنزدیک

مشخص نیست عزیزم.
دکتر چی گفت؟؟؟

عفونت داره

مگه چی گفت

چی گف دکتر

سوال های مرتبط

مهدی آسمانی شد مهدی آسمانی شد قصد بارداری
مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۲ سالگی
مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی
مامان مهدی ❤❤ مامان مهدی ❤❤ ۲ سالگی