۹ پاسخ

واسه من خیلی خوب سینه میگرفت اسهال شد بردم دکتر هم بخاطر اسهالش هم گفت رفلاکس داره یه وعده درمیون شیر خشک بده الان دیگه سینمو نمیگیره مجبورم بدوشم بریزم شیشه بهش بدم🥲

من از اول خیلی خوب سینمو نمیگرفت بعدم یهو حرص بد کردم و‌ استرس شدید داشتم شیرم خشک شد و پسرمم همراهی نکرد مک بزنه که بیاد

من ترسیدم شیرم خشک شد تا یک ماه خورده ای قشنگ سینه مو میگرفت ولی دیگ شیر خشک دادم

منم سرسینه ام بزرگ بچهام نگرفتن

من پروتز دارم شیرم نیومد هرچی دوشیدم نشد شیرخشک دادم سینمم خشک شد

من از بیمارستان سینمو نگرفت شیر خشک میدم
هرچقدر هم تلاش می‌کنم شاید یکی دوبار بگیره اونم زود ول میکنه و کلی غر میزنه خودم عذاب وجدان میگیرم که دارم اذیتش می‌کنم

من هر دو میدم

من نوک سینم ب سمت داخله هرکار کردم در نیومد سخت بود برا بچم دیگ شیر خشکیش کردم

دخترم سینمو اصلا نگرفت یک ماه تمام تلاش کردم ولی به هیچ عنوان نمیگرفت💔

سوال های مرتبط