۲ پاسخ

من از ماه۳میدم دکتر نوشت براش،میگن وقتی وزن بچه دوبرابر وزن تولد بشه براش آهن میدن

از پایان ۶ ماهگی
من اویفر میدم
شمام از دکتر یچتون بپرسین بهتره

سوال های مرتبط