عیب ندارع عزیزم منم دیشب نتونستم بخابم
اصن گریه نکن روحیتو تقویت کن ک دردای اصلی 36هفته ببعدمیان ک جرات دنده گشتن یااززمین بلندشدن نداری من کلالاغرم ولی بارداری قبلیم ماه اخر زمینو گازمیزدم از درد لگن و اینا الانم دارن کم کم شروع میشن
دقیقا کجا میشه استخوان واژن
اشکالی نداره هرازگاهی گریه .بخاطر هورموناس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.