۴ پاسخ

عیب ندارع عزیزم منم دیشب نتونستم بخابم

اصن گریه نکن روحیتو تقویت کن ک دردای اصلی 36هفته ببعدمیان ک جرات دنده گشتن یااززمین بلندشدن نداری من کلالاغرم ولی بارداری قبلیم ماه اخر زمینو گازمیزدم از درد لگن و اینا الانم دارن کم کم شروع میشن

دقیقا کجا میشه استخوان واژن

اشکالی نداره هرازگاهی گریه .بخاطر هورموناس

سوال های مرتبط