۱۳ پاسخ

کولیک ب نظرم

رفلاکس هم افتضاحه برای دختر من که اینجوریه

رفلاکس بیشتر بی‌خوابی داره انگار
بچم خیلی کم می‌خوابه سریع بیدار میشه خوب شیر نمیخوره...البته گریه و جیغ زدن یهویی هم داره. ولی فکر کنم گریه توی کولیک بیشتره

دو تاش به نظرم 🥲🥲🥲

رفلاکس انگار تو دهنش آدامس میجوه، سکسکه زیاد، خواب چرت کوتاه ،استفراغ ،کم شیر خوردن و جیغ تو خواب و ناراومی، کولیک خودشو جمع می‌کنه و جیغ می‌کشه ک معمولا با ماساژ و باد خالی کردن زود خوب میشه

کولیککککک وای از دست کولیک

کولیک عزیزم چون دلپیچه داره

رفلاکس مگه بی قراری داره

کولیک

کولیک

خانمها شما هنوز بچه تون با زاویه 30 درجه شیر میدین
اونایی که همسن بچه منن؟

کولیک بچه من زجه میزد
انگار کسی که دست و پاش شکسته

کولیک

سوال های مرتبط

مامان دخترم♥️💅 مامان دخترم♥️💅 ۴ ماهگی