۲ پاسخ

به هیچ عنوان با شیشه به بچه شیر نده دیگه عادت میکنه سینتو نمیگیره معده بچه روزای اول اندازه گبلاسه شیر خودتو بده و زیاد بهش شیر نده رفلاکس میگیره

من روز دوم زایمانم شیرم کم بود مادرشوهرم گفت شیرخشک بدیم
منم دادم دیگه سینه م رو نگرفت

سوال های مرتبط