خانوما دعا کنید اومدم بیمارستان 😭

۳ پاسخ

انشالا ک راحت زایمان میکنی و همه چیز خوب پیش میره

ان‌شاءالله با نی نی ات بسلامتی برگردی خونه

نگران نباش. همچی به خوشی تموم میشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان جانا و کوچولو مامان جانا و کوچولو ۸ ماهگی