مامانا برا رفلاکس نینی‌هاتون چیکار میکنید؟

۳ پاسخ

پنتوپرازول

فاموتدین دکتر داده

تشک انتی ریفلاکس
زیرسرش بلن میذارم
شربت کیدیزول میدم
تن تن اروغ میگیرم
و همچناننن درگیریم تا۶ماه ک دیگ بشینن بچه ها

سوال های مرتبط

مامان آقا کوچولو مامان آقا کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی