۱۲ پاسخ

۳/۴/۵ خیلی باحال تره ولی تعطیلی رسمیه و تاسوعا اگر دکتر بیاد و خودت مشکلی نداشته باشی خیلی خوبه

۵/۵/۱۴۰۵

5/4/3

هیچ کدوم چون شلوغ میشه بخاطر خوشگلیش 🥴رسیدگی بیمارستان افتصاح میشه

مال منم 5/4/3بود دیگه روز تاسوعا عاشوراهست ازطرفی فرداش بچه نیازبه واکسن وشایددکترداشته باشه که تعطیله
من انداختم 1تیر اولین روز تابستون

۱۴۰۵.۴.۴ اینم هست

از این زاویه نگاه نکرده بودم😂

من که مبخوام بگم 1405.۰۵٫۰۵

اتفاقا منم تاریخم همیناس
ولی چون سه روز تعطیلی پشت سرهمه میخوام ب دکترم بگم ۸ تیر بشه
اگ تو اون سه روز خدایی نکرده مشکلی باشه همه جا بسته

۵/۴/۳

هر دوش قشنگه

۵/۴/۳بهتره اگه بشه

سوال های مرتبط