۴ پاسخ

بروبگوتکوناش کم شده برای طبیعی بستری میکنن ولی سزارین اگه هستی زودتربایدمیرفتی برای نامه بستری

خودش میاد نگران نباش فوق فوقش میری بستری میشی با امپول میارنش

خوب برید بیمارستان ۴۰ هفته دیگه باید بدنیا بیارید شاید اصلا نتونید زایمان طبیعی داشته باشید باید سزارین بشین

خوب برو بیمارستان برات امپول فشار بزنن

سوال های مرتبط

مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی