۷ پاسخ

نه عزیزم چ ضرری منکه هر دو سه هفته یکبار میفرستن

ضررنداره...من ماهی یباررفتم گاها۲بارم شده

نه ضرر نداره

سونو اشعه نداره امواج صوتی اصلا مشکلی نداره هر تعداد که بری

سونو‌ اشعه نیست امواجه. امواج ضررش کمتره چون خود پزشکا هم قطعی نمیگن بی ضرره میگن کم ضرره.جون هنوز به نتیجه ثابت برا این موضوع نرسیدن.ولی در کل سعی کن موقع هایی که پزشک میگه بری سونو نه اینکه هر وقت دلت تنگ شد بری❤️

اینجا میگن نه مشکلی نداره ولی تو خیلی از کشورا تو کل بارداری ۳ یا ۴ بار یه خانم مجازه فقط سونو داشته باشه بیشترش فقط با نظر کمسیون پزشکی قانونی هست

اشعه زیاد ضرر داره عزیزم
من از اول بارداری تا الان کلا سه بار منو فرستاده سونو

سوال های مرتبط