عتبر نسا دود کن خیلی خوبه هفت هشت بار پشت سر هم دود کن اگه خوب نشدی
علایمتون چیع
ای خداااا منم دارم.
دکتر میکه جزئیه
با عفونت باردار میشه شد
این ماه کلی امپول زدم
من هم عفونت داشتم، دارو و هرچی بگی مصرف کردم، ولی آخرش با پنیرک و پوست انار درمان کردم،
آب میزاری میجوشه بعد از پنیرک دوقاشق میریزی تو آب میزاری ۲۰ دقیقه دم بکشه بعد از صافی ردش میکنی نصف استکان هم سرکه سفید میریز توش و میریزی تو تشت ی مقدار ولرم میکنی ۳۰ مین میشینی توش
پوست انار هم همینجوری میتونی بکنی من دوبار انجام دادم خوب شد
قرص فلوکونازل۱۵۰ هم بگیر ۳ روز هر سه روز درمیون یکی بخور
با پماد واژینال هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.