۱۵ پاسخ

حال دکترت خوبه 😂😂۲۵ هفته ۱ کیلو بوده دیگه چقدر باشه پس

وااا دكتر داره هذيون ميگه عزيزم من ٢٤هفته و ٣روز رفتم دكتر شاكري كه خيلي كارش خوبه ٦٨٠ بود و دكتر گفت خوبه

عزیزم سونو پیش کی رفتی؟؟

بنظرم سونوگرافیه بغیرز دکترش کلا دستگاهشم مشکل داشته اخه تو اون هفته ۹۲۱ گرم نمیشه مگه بچه رستمه😁

نه باباماشاءالله عالیه من 24هفته و4روز رفتم 600گرم بود باز دکتر گفت خوبه

25 هفته و یه روز 850 بود دکتره میگف نینیت تپله

من 27هفته بودم پری رو رفتم دکتر وزنش یک کیلوبود دکترم گفت وزنش خوبه

واسه من ۷۳۰گرم بود

عالیه وزنش دکتر سونو چرت گرفته ولی در کل برای ادامه وزن دهی ،حلیم ،آجیل ،تخم مرغ آپز ،میوه جات ،گوشت و مرغ کبابی اینا خیلی عالیه سالمم هست ،معجون شیر و خرما و موز و گردو هم اگه زیاده روی نکنی خوبه

فکر کنم زیادم باشه😁

والا خیلی خوبه وزنش

نه چرت گفته مال منم ۹۱۶ گرم بود هفته شما
دکتر گفت خوبه

وا ماشالا از نرمالم خیلی بالاتره

برنامه گهواره ک تو هفته ۲۵ وزن جنینو زده ۶۶۰ . چجوری‌دکتر میگه کمه‌😐

خوبه که وزنش ببین دکترت چی میگه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی
مامان پَناه 👧🏻💗 مامان پَناه 👧🏻💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان آقاسامیار🫀 مامان آقاسامیار🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان nini مامان nini هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد