حال دکترت خوبه 😂😂۲۵ هفته ۱ کیلو بوده دیگه چقدر باشه پس
وااا دكتر داره هذيون ميگه عزيزم من ٢٤هفته و ٣روز رفتم دكتر شاكري كه خيلي كارش خوبه ٦٨٠ بود و دكتر گفت خوبه
عزیزم سونو پیش کی رفتی؟؟
بنظرم سونوگرافیه بغیرز دکترش کلا دستگاهشم مشکل داشته اخه تو اون هفته ۹۲۱ گرم نمیشه مگه بچه رستمه😁
نه باباماشاءالله عالیه من 24هفته و4روز رفتم 600گرم بود باز دکتر گفت خوبه
25 هفته و یه روز 850 بود دکتره میگف نینیت تپله
من 27هفته بودم پری رو رفتم دکتر وزنش یک کیلوبود دکترم گفت وزنش خوبه
واسه من ۷۳۰گرم بود
عالیه وزنش دکتر سونو چرت گرفته ولی در کل برای ادامه وزن دهی ،حلیم ،آجیل ،تخم مرغ آپز ،میوه جات ،گوشت و مرغ کبابی اینا خیلی عالیه سالمم هست ،معجون شیر و خرما و موز و گردو هم اگه زیاده روی نکنی خوبه
فکر کنم زیادم باشه😁
والا خیلی خوبه وزنش
نه چرت گفته مال منم ۹۱۶ گرم بود هفته شما
دکتر گفت خوبه
وا ماشالا از نرمالم خیلی بالاتره
برنامه گهواره ک تو هفته ۲۵ وزن جنینو زده ۶۶۰ . چجوریدکتر میگه کمه😐
خوبه که وزنش ببین دکترت چی میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.