خانوما این سونو مشکلی داره ؟؟

تصویر
۱ پاسخ

این گزارش سونوگرافی کاملاً نرمال است و هیچ مشکل یا بیماری خاصی در ناحیه شکم و لگن دیده نمی‌شود.

نکات مهم گزارش:

· کبد، کیسه صفرا، لوزالمعده، طحال و کلیه‌ها: همگی از نظر اندازه، شکل و بافت طبیعی هستند.
· مجاری صفراوی و عروق خونی اصلی (مانند ورید پورت، آئورت): هیچ اتساع یا لخته‌ای ندارند.
· رحم، تخمدان‌ها و مثانه: طبیعی گزارش شده‌اند.
· فضای خلف صفاق و غدد لنفاوی: بزرگ‌شدن غدد لنفاوی یا آنوریسم عروقی مشاهده نشده است.

جمع‌بندی:
این جواب به این معناست که از نظر سونوگرافی، اندام‌های داخل شکم و لگن شما ظاهری سالم و بدون کیست، سنگ، توده، تومور یا انسداد دارند.

این جواب هوش مصنوعیه میگه همه چی نرماله

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته چهارم بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری
مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۳ ماهگی
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری