۵ پاسخ

تنبلی داری .آمپول پرژسترون بزن پریود شو

چندم سیکل رفتی عزیزم؟اگه وسط سیکل رفتی فولیکولات ریزن باید بزرگتر باشه بالغ بشه...تنبلی تخمدان هم داری که خوب یکم باردار شدنت رو زمانبرتر میکنه...

بله باید اصلاح سبک کنی و دارو بخوری فولیهات رشد کنن

عزیزم متاسفانه تنبلی داری

فولیکولات کوچیکن روز چندم پریودی رفتی؟؟

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پنجم بارداری
مامان آریسا😍❤️ مامان آریسا😍❤️ قصد بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری