تنبلی داری .آمپول پرژسترون بزن پریود شو
چندم سیکل رفتی عزیزم؟اگه وسط سیکل رفتی فولیکولات ریزن باید بزرگتر باشه بالغ بشه...تنبلی تخمدان هم داری که خوب یکم باردار شدنت رو زمانبرتر میکنه...
بله باید اصلاح سبک کنی و دارو بخوری فولیهات رشد کنن
عزیزم متاسفانه تنبلی داری
فولیکولات کوچیکن روز چندم پریودی رفتی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.