سلام دوستان بچه دار شدن خوبه یانه؟

۳ پاسخ

اگه از ازدواجت راضی هستی و خوشحالی
معلومه ک خوبه

سلام دوستم سوالت خیلی کلیه نمیشه کلی پاسخ داد😁

به قبلم بود بد.الان میگم خیلی خوبه.۱۲ ساله ازدواج کردمو بچه نخواستم الان پشیمونم چرا زودتر نیاوردم

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
سپیده سپیده قصد بارداری
مامان جانان❤️آریا مهر مامان جانان❤️آریا مهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آناهیتا مامان آناهیتا هفته پانزدهم بارداری