هروقت ک خودت حس کنی اماده ای برا هرکسی متفاوته
من ۱۴ ساله ازدواج کردم ۱۹ ساله باردار شدم
الآنم ۳۰ سالمه بارداری دومم هست انشالله خدا سلامتی بده به همه و به بچه های من
بالای سی سال چون درک پدر و مادر بالاتر میره و پختگی لازم رو دارن از بچگی درومدن و از نظر هزینه هم به ساحل امن تری میرسن
۲۲ یا۲۴خوبه براااولی
بنظرم هر وقت از خودت و زندگیت و مسئولیت پذیری و تعهد شوهرت مطمئن شدی. زیر ۲۰ سالگی هم نباشه بعدا پشیمون میشی جوونی نکردی
من پسر اولمو ۲۴ سالگی پسر دوممو ۳۰ سالگی و برای سومی ۳۵ سالگی دارم اقدام میکنم چشم به هم زدم دیدم ۵سال از زایمان دومم گذشته الان اگر برگردم عقب هر ۳تاشونو قبل ۳۲ سالگی میوردم هم واسه ی خودم بهتر بود هم واسه ی بچه ها اگر اختلاف سنیشون کمتر بود
تا قبل سی سالگی عالیه بعد سی خوبه بعدش دیگه بدک نیس و فایذه نداره خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.