سن بچه دار شدن کی خوبه ؟

۷ پاسخ

هروقت ک خودت حس کنی اماده ای برا هرکسی متفاوته

من ۱۴ ساله ازدواج کردم ۱۹ ساله باردار شدم
الآنم ۳۰ سالمه بارداری دومم هست انشالله خدا سلامتی بده به همه و به بچه های من

بالای سی سال چون درک پدر و مادر بالاتر میره و پختگی لازم رو دارن از بچگی درومدن و از نظر هزینه هم به ساحل امن تری میرسن

۲۲ یا۲۴خوبه براااولی

بنظرم هر وقت از خودت و زندگیت و مسئولیت پذیری و تعهد شوهرت مطمئن شدی. زیر ۲۰ سالگی هم نباشه بعدا پشیمون میشی جوونی نکردی

من پسر اولمو ۲۴ سالگی پسر دوممو ۳۰ سالگی و برای سومی ۳۵ سالگی دارم اقدام میکنم چشم به هم زدم دیدم ۵سال از زایمان دومم گذشته الان اگر برگردم عقب هر ۳تاشونو قبل ۳۲ سالگی میوردم هم واسه ی خودم بهتر بود هم واسه ی بچه ها اگر اختلاف سنیشون کمتر بود

تا قبل سی سالگی عالیه بعد سی خوبه بعدش دیگه بدک نیس و فایذه نداره خیلی

سوال های مرتبط

مامان جانان❤️آریا مهر مامان جانان❤️آریا مهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
معجزه معجزه قصد بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری