سلام خانوما این سونو مه مشکلی داره؟

تصویر
۳ پاسخ

خوبه فقط سایز فولیکولت یکم کوچیکه

همه چی خوبه اما متاسفانه فولیکول بالغ نداری اگه قصد بارداری داری باید تحت نظر باشی تا فولیکول بالغ داشته باشی برای بارداری باید 18به بالا باشع تو 13هستی

همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آریسا😍❤️ مامان آریسا😍❤️ قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری
مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۳ ماهگی