خانوما این سونو رحمه آیا مشکلی داره ؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

هیچ مشکلی نداره عزیزم همه چیز کاملا نرمال و عالی هست

سونوگرافی کاملا نرمال و طبیعی تخمدان ها و رحم از نظر اندازه شکل و ظاهر مشکل ندارن فولیکول‌های کوچیک و طبیعی در هر دو تخمدان که نشون میده فعالیت طبیعیه هیچ توده یا کیست مشاهده نشد

سوال های مرتبط

مامان آریسا😍❤️ مامان آریسا😍❤️ قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهارم بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری