کولیکیز رفلاکس بدتر میکنه اگه استفراغ داره خوب نیس،من پدیا بست میدادم تا دو ماهگیش خوب بود ولی بعدش دیگه خوبش نمیکرد ،از ۳ ماهگی گریپ میکسچر پیدا کردم اونو میدم برای نفخ و دل درد عالیه
تجویز نمیخواد خواهر داروهای کولیک همش از یه خانواده هستن حالا یکی یه چی به بچش میسازه باید هزارتا قطره امتحان کنی ببینی کدومش بهتره
من دارم استفاده میکنم برا بچم واقعن برای شکم دردو دل پیچه خوبه
پدیا بست برا بچه من خوب بود نیاز به تجویز هم نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.