۳ پاسخ

از الان بگو خانوم دکتر من میخام سزارین بشم و از طبیعی میترسم

من از اول بارداری گفتم گفت باشه بعد ۳۰ هفته هم درمورد قیمتش حرف میزنیم

باید بگی من میخوام سزارین بشم‌ یا دکترت میگه فلان قدر پول بده تا برات سزارین رد کنم یا میگه من سزارین اختیاری قبول نمیکنم که اون موقع باید دکترتو عوض کنی...
موقعش هم برای شما همین الانه

سوال های مرتبط