خانومااین قطره برا چی خوبع؟؟

تصویر
۴ پاسخ

این برا بچه هاییه ک ب لاکتوز حساس هستن .ینی ب قند شیر حساسن اگر شیر خودتو میخوره قبل شیر بهش بده بلافاصله شیر بخوره

این حلاله شیره ، دیگه بچه شیر بالا نمیاره

من ی چندبار دادم ولی الان هی یادم میره قبل از شیر بدم بهش ، دیگه ول کردم

باید داخل شیر خودت بریزی یا اگ شیرخشک میدی داخل اون

کولیک

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان باران مامان باران ۱۷ ماهگی