من ادم طبیعی نیستم تا ابدددددد سزارین
سزارین
چون من موقع سقطم بیمارستان بودم چندنفر طبیعی بودن دیدم چه حالی داشتن
سزارین ارز ده دقیقه نی نی بغلته😂من سزارین مشکلی برنخوردم
صد درصد سزارین
من ی بار سقط کردم برای هفت پشتم بسه😶😶😶
طبیعی صدتا دیگه هم بیارم فقط طبیعی
صددرصد طبیعی
من طبیعی با آمپول اوپیدورال 😂🤣بااینکه میدونم میمیرمو زنده میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.