زایمان سزارین؟ یا طبیعی؟ چرا ؟ من هر جفتش میترسم😂

۷ پاسخ

من ادم طبیعی نیستم تا ابدددددد سزارین

سزارین
چون من موقع سقطم بیمارستان بودم چندنفر طبیعی بودن دیدم چه حالی داشتن

سزارین ارز ده دقیقه نی نی بغلته😂من سزارین مشکلی برنخوردم

صد درصد سزارین
من ی بار سقط کردم برای هفت پشتم بسه😶😶😶

طبیعی صدتا دیگه هم بیارم فقط طبیعی

صددرصد طبیعی

من طبیعی با آمپول اوپیدورال 😂🤣بااینکه می‌دونم میمیرمو زنده میشم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته هفدهم بارداری
مامان توتفرنگی کوچولو مامان توتفرنگی کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری