۲۹ پاسخ

ن اصلا موافق تک فرزندی نیستم دوتا دوس دارم

نه بنظرم یه دونه خوب نیست
دوتا یا تهش ۳ تا

یه دونه خوب نیست

من با تک فرزندی موافقم🙌

نه دوتا کافیه

به نظرم ۲ تا خوبه

یا نباید بچه بیاری یا اگ آوردی باید ۲ ۳ تا باشن

یکی دارم دومی باردارم بنظرم من دوتا بچه باید باشه تک فرزندی خوب نیست

دوتا بهتره ولی توی این دوره ترجیح من به تک فرزندیه

دوتا دارم اره موافقم مخصوصا وقتی شوهرت تکیه گاه خوبی نباشه

خودم از تک فرزندیِ خودم راضی بودم پس قطعا ترجیحم تک فرزندیه

من با تک فرزندی موافقم

دو تا دارم
یکی خوب نیس چون خودمم پرجمعیت دوست دارم
فردا روزی اگه به مشکل خوردن کسی رو داشته باشن
ولی متاسفانه حوصله بچه ندارم همین دو تا رو هم به زور دارم بزرگ میکنم😁😁

ب نام خدا دوتا دارم دیگ‌نمیخام یه دختر و پسر بسه

من دوتا دارم

تک فرزندی بهتره تو این اوضاع

دوتا خوبه

خداراشکر دوتا یه دختر یه پسر از خدا عمر طولانی براشون دارم بس

دوتا دارم تک فرزندی خوب نیست بچه عقده ای بالا میاد

منم موافق نیستم سه تا خوبه

دوتا دوسدارم ولی همین یکی دهنمو صاف کرده همش نق و گریه
گرونی ام که هست فک کنم همین کافی باشه

دوتا دارم با تک فرزندی مخالفم

منم تا ۶سالگی دخترم با تک بودنش موافق بود اما هرچی بزرگتر میشه بیشتر احساس میکردم به خواهر یا یه برادر نیاز داره

من همیشه دلم ۲تامیخاست امابااین شرایط فکرنکنم بتونیم

با بی فرزندی موافق تر هستم.میدونی چرا؟چون حتی شیر خشکم براشون گیر نمیاد یه مای بیبی شده یه تومن و... قراره ایندشون چی بشه!؟مگه فقط تولید کردن بچه مهمه رفاه و اینده و تربیتش مهمتره.

یکی دارم
دوتا دوستدارم
یه پسر یه دختر
تمام
با این خرجای گرون الان بچه زیاد خوب نی
دوسندارم بچه وو کمبود بزرگ شه

تک فرزندی اشتباهه خیلی خوبه برای دخترم ی خواهر بیارم.ولی خب نمیخوام سرم شلوغ میشه همینجوریش خسته شدم

مسلما دوتا،ولی تو این شرایط قطعا تک فرزند

دوتا نه تک فرزندی خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان yas مامان yas ۱ سالگی