خانما برا آزمایش ویتامین D نیازه ناشتا باشم !

۵ پاسخ

سلام عزیزم حالت خوبه ..ازمایش هایی که رفتی هزینه اش چقدر بود

نه ناشتایی نمیخواد

من رفتم واسه آزمایش فکر می کردم می گن برو صبح ناشتا بیا ولی همون موقع ازم خون گرفتن

لازم نیست ولی از ۲۴ ساعت قبل نباید قرص ویتامین D خورده باشی

آزمایش ها باید ناشتا باشی حتما از منشی آزمایشگاه باز سوال کنید

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی قصد بارداری
مامان قندک مامان قندک هفته چهاردهم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
معجزه خدا🥹❤ معجزه خدا🥹❤ قصد بارداری