۸ پاسخ

عزیز تو چن هفته به دنیا اومد ۲۸۰۰ بود؟؟

چرا اینقدر وزن تولدش کم بود ویار بارداری شدید داشتی مگه؟

خوبه بنظرم بچه ها تو۱۰روز اول وزن کم میکنن

منم 29اردیبهشت زایمان کردم شب ساعت10

چند هفته دنیا اومد

تبریک میگم عزیزم . منم دقیقا ۲۹ اردیبهشت زایمان کردم . هم دکتر خودش هم بهداشت که بردم گفتن تا ۱۰ روز اول وزن نگیره یا وزنش کم بشه طبیعیه . نگران نباش

تا هفت روز اول کم‌میکنن بعد اضافه میکنن

تا ده روز ی هفته اول معمولا وزنشون کم میشه بعد وزن گیری شروع میشه
خیلی خوب بوده

سوال های مرتبط