خانمها کسی میتونه بگه سونوم چه جوریه خوبه یا بد

تصویر
۵ پاسخ

چند هفته‌ای عزیزم

خیلی خوبه نینی منم تو32هفته و0روز2150بود

همه چیز خوبه عزیزم.. وزن نی نی ت هم خوبه ماشاالله

خوبه عزیزم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان اصلان مامان اصلان ۱ ماهگی
مامان آیــلـیــن🦋 مامان آیــلـیــن🦋 ۱۰ ماهگی
مامان آقا فراز😍 مامان آقا فراز😍 ۶ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی