۴ پاسخ

عفونت قارچی پماد کلوتریمازول بزن

یا خشکی یا عفونت اگ ترشح پنیرک نداره یا بوی بدی مث ماهی نمیده احتمالا از خشکیه چون بعد پریود ترسحات کم میشه و هرچی ب تخمک گزاری نزدیک بشی بیشتر میشه

شاید عفونت داری

وای منم دقیقا فکرکنم حساسیت به نواره

سوال های مرتبط

مامان پوپو مامان پوپو ۱ سالگی