من تعداد نداره با هر قرصی يكي میخورم
وای من روز ۲۰لیتر😂 یعنی ایقد آب میخورم ک حد نداره
زیادددد سه تا بطری پررر اکثرا
نهایتا یک لیوان🥲
شاید ی پارچ
من ی دستم لیوان اب ی دستمم ب پاچه شلوارم بند
اینقدر تعداد قرص و دارو ها زیاده با هر قرص یه لیوان پر میخورم
به زور دو لیوان
مگه حالت تهوع میزاره زندگی نرمال داشته باشم 🤦♀️
وای خیلی کم الان گفتی یادم اومد از صب یه لیوان چای خوردم فقط
درحد ۶ لیوان اونم از صبح تا شب شاید هم بیشتر
خیلیییی زیااااد
روزا کم معمولا دو سه لیوان اما شبا تا صبح تا دلت بخواد یکسره هم دستشویی هستم🤦♀️
خیلی خیلی
با دستشویی هم هر ۵ دیقه قرارداد بستم 😂😂
شاید یک لیوان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.