خانوما در روز چقدر آب میخورین؟

۱۴ پاسخ

من تعداد نداره با هر قرصی يكي میخورم

وای من روز ۲۰لیتر😂 یعنی ایقد آب میخورم ک حد نداره

زیادددد سه تا بطری پررر اکثرا

نهایتا یک لیوان🥲

شاید ی پارچ

من ی دستم لیوان اب ی دستمم ب پاچه شلوارم بند

اینقدر تعداد قرص و دارو ها زیاده با هر قرص یه لیوان پر میخورم

به زور دو لیوان
مگه حالت تهوع میزاره زندگی نرمال داشته باشم 🤦‍♀️

وای خیلی کم الان گفتی یادم اومد از صب یه لیوان چای خوردم فقط

درحد ۶ لیوان اونم از صبح تا شب شاید هم بیشتر

خیلیییی زیااااد

روزا کم معمولا دو سه لیوان اما شبا تا صبح تا دلت بخواد یکسره هم دستشویی هستم🤦‍♀️

خیلی خیلی
با دستشویی هم هر ۵ دیقه قرارداد بستم 😂😂

شاید یک لیوان

سوال های مرتبط

مامان حسین و هامین مامان حسین و هامین ۷ ماهگی
مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری